Ford Transit USA Forum banner
21 - 40 of 236 Posts
Pretty sure that that rubber boot is on the rear horizontal stud at the hinge, not the forward stud like the manual shows.
tak. Właśnie sprawdziłem swój i gumowa osłona jest na tylnym kołku. Nie mogłem jej zdjąć palcami. Przedni kołek nie jest jednak pomalowany, więc wygląda na to, że również nadawałby się jako zacisk uziemiający. Tak wiele o oficjalnej instrukcji.
 
yup. Just checked mine and the rubber boot is on the rear stud. I couldn't get it off with my fingers. The front stud isn't painted though so it looks like it'd also be fine as a ground terminal. So much for the official manual.
Tylny kołek może być lepszym uziemieniem.
 
Discussion starter · #23 · (Edited)
Spędziłem dziś trochę czasu na podłodze. Dodałem podkład do sklejki za pomocą 3M 90 i przyciąłem do dopasowania.

Planowałem pociąć paski Thinsulate CS150, aby pasowały do dolin metalowej podłogi, ale potem zdecydowałem, że po prostu potnę panele, aby zakryć podłogę i położyć na niej podkład ze sklejki. Zmierzyłem CS150 i po rozprężeniu ma grubość 0,5 cala, więc wypełni przestrzeń w dolinach i zostanie ściśnięty na żebrach, nie dodając wiele wysokości do podłogi. Oszczędza mi to również kłopotu z cięciem wszystkich pasków.

Przy drugim przełamaniu żeber naciągnąłem linkę do ciągnięcia do późniejszego wykorzystania, jeśli będę chciał przeciągnąć jakieś przewody pod podłogą. Zostawiłem tam szczelinę w CS150, aby ułatwić ciągnięcie.

Poprzedni właściciel dokonał modernizacji, więc w podłodze było osiem Rivnuts, do których wywierciłem sklejkę. Jutro podczas wycieczki do HD zdobędę kilka śrub z łbem stożkowym, które będą licować ze sklejką.

Bez podłogi zmierzyłem dźwięk przy różnych prędkościach i uzyskałem 45 mph - 67db; 55 - 74db; 70 - 80db. Użyłem do tego aplikacji Sound Analyzer na telefonie z systemem Android, ustawionej na LCF.
Po zamontowaniu podłogi i osłon nadkoli odczyt wynosił 55 mph - 69db; i 70 - 76db. Mogłem usłyszeć różnicę. Z niecierpliwością czekam na odczyty po zaizolowaniu ścian i sufitu.

Oto zdjęcia z dzisiaj. Niektórzy mogą zauważyć, że osłona przedniej szyby została przesunięta z góry na przechowywanie za siedzeniem pasażera za pomocą panelu z tkaniny z rzepem, który był dostarczony z vanem.
 

Attachments

Discussion starter · #24 ·
Aktualizacja baterii

Zainstalowałem dziś nową baterię z WalMart. Wszystko poszło gładko. Po uruchomieniu silnika i włączeniu radia w Android HU byłem trochę zszokowany, widząc, że utraciło programowanie stacji. Wszystko inne, jeśli chodzi o aplikacje, było tak, jak je zostawiłem. Cóż, nie jestem pewien, czyj to był genialny pomysł, aby zostawić stacje w pamięci nietrwałej dla tej aplikacji.

Po przejechaniu dziś kilku mil, MPG wydaje się wskazywać na nieco lepszą ekonomię. Odłączenie od akumulatora prawdopodobnie zresetowało wszystko, więc teraz mapuje na nowo, w oparciu o mój styl jazdy, który jest prawdopodobnie sporą zmianą z miejskiej ciężarówki hydraulicznej na wiejski wóz kryty. Wcześniej odczytywał około 16,3 dość konsekwentnie. Po około pięćdziesięciu milach dzisiaj wzrósł i wskazywał 18, kiedy zaparkowałem go dziś wieczorem.
 
Discussion starter · #25 · (Edited)
Discussion starter · #26 · (Edited)
Kolejny wspaniały dzień pracy przy vanie.

Zainstalowałem L-Track na 1x4 i umieściłem paski 1x3 wysoko po obu stronach. Po zobaczeniu śrub OEM zdecydowałem się nie umieszczać L-Track na wysokich elementach i wywierciłem 1x3, aby uzyskać dostęp do tych punktów mocowania po obu stronach. 5 po stronie kierowcy, 3 po stronie pasażera. Powinno być więcej niż wystarczające do przechowywania nad głową lub czegokolwiek, co muszę przymocować. Niektóre śruby L-Track wymagały użycia wieszaka na ubrania i kleju Elmer's Wood Glue, aby umieścić nakrętkę z tyłu kilku trudniej dostępnych punktów mocowania. W pustkach zginęło kilka podkładek. Nie spodziewam się, że stracę przez nie dużo snu.

Po zakończeniu tego projektu rozpocząłem projekt izolacji. Praca z Thinsulate CS150 była dziecinnie prosta. Najpierw dolne części ścian, mocowanie klejem w razie potrzeby, a następnie przejście do dużych paneli. W większości miejsc mam dwie warstwy CS150, zapewniające R-3.4, które znajdą się za Polyiso z dodatkowym R-5. Trochę Thinsulate do zrobienia jutro, a następnie R-Max Polyiso zostanie przycięte tak, aby pasowało między górnymi i dolnymi listwami drewnianymi. Zarówno drewno, jak i Polyiso mają 3/4", powinny się ładnie zrównać.

Zostanie to pokryte 1/4" Luan. (Mam z tego stos pozostały po metamorfozie 5-tej koła, która umarła straszną śmiercią piętnaście lat temu) Kupiłem trochę oleju duńskiego, aby wykończyć Luan, ale długoterminowy plan zakłada dodanie jakiegoś materiału na kolejną warstwę Thinsulate CS150 do paneli bocznych. Bardzo podoba mi się, jak CS150 pozwala mi używać tylko tego, czego potrzebuję, warstwując.

Zrobiłem sufit w jego pierwszej warstwie Thinsulate CS150, prawdopodobnie dodam drugą warstwę (R-1,7/warstwa), a następnie albo 1/2" lub 3/4" R-Max Polyiso i wykończę Luan. Pozostawiłem dwa tylne panele nieizolowane na razie. Planuję zrobić jutro kilka odczytów temperatury, aby zobaczyć, co robi jedna warstwa, a następnie powtórzyć, gdy dodam warstwy.

Przed spryskaniem klejem 3M 90 na suficie zdecydowałem się przenieść okablowanie dla przedniej pary świateł ładunkowych. Będę musiał zrobić kilka zdjęć, ale zrobiłem to, odcinając wiązkę przewodów od poprzeczki sufitowej, a następnie przeciągnąłem ją wewnątrz tej poprzeczki do dwóch miejsc świateł. (wciąż pozostawiając je odłączone na razie, przynajmniej do czasu zainstalowania przełącznika) Przeznaczyłem jeden z gumowych przelotów na tej wiązce do ochrony wiązki w nowym punkcie, w którym wchodzi ona do poprzeczki.

Oto dzisiejsze zdjęcia:
 

Attachments

Discussion starter · #27 ·
Jeśli chodzi o kanał H między arkuszami sklejki, to się nie udało. Sklejka 11/32" była za duża dla kanału 1/4". Nie miałem wystarczająco dużego młotka, żeby to zadziałało.

Osiem otworów na śruby pozostałych po doposażeniu, które było w zestawie z vanem, ma teraz śruby z łbem stożkowym ze stali nierdzewnej, mocujące przednie i środkowe panele ze sklejki. Z wyjątkiem jednego otworu, w którym Rivnut został uszkodzony i teraz śruba utknęła, a Rivnut się obraca. Jutro spędzę trochę czasu pod vanem z imadłem. Mam nadzieję, że uda mi się dostać do tej strony bez konieczności rozbierania innych rzeczy.
 
Właśnie zamówiłem Twoje progi :) Nie mogę się doczekać montażu podłogi. Pierwotnie zamierzałem zachować fabryczny winyl/izolację, ale po podobnym problemie z mokrą podkładką myślałem o wyjęciu wszystkiego i użyciu również korka. Mam 1,80 m wzrostu, więc staram się również zachować jak najwięcej wysokości wewnątrz. Czy planujesz coś przymocować do podłogi, czy używać wyłącznie szyny L?
 
Discussion starter · #29 ·
Właśnie zamówiłem Twoje progi :)
Czekam na instalację podłogi. Pierwotnie zamierzałem zachować fabryczny winyl/izolację, ale po podobnym problemie z mokrą podkładką pomyślałem o wyjęciu wszystkiego i użyciu korka. Mam 1,80 m wzrostu, więc staram się również zachować jak najwięcej wysokości wewnątrz. Czy planujesz coś przymocować do podłogi, czy używasz wyłącznie L-track?
W tej chwili planuję przymocować tylko rzeczy do L-Track lub górnych wbudowanych nakrętek kotwiących.
 
Discussion starter · #30 ·
Dzisiaj spaliłem trochę czasu, żeby go nie stracić. Zainstalowałem trochę R-Max i zrobiłem zdjęcie zmiany okablowania światła ładunkowego.

R-Max wszedł dobrze, na razie na wcisk. Po przejechaniu pięćdziesięciu mil nie było słychać żadnego pisku. Gdyby to się zmieniło, mam plan awaryjny.

Podczas jazdy byłem zdumiony, jak bardzo jest ciszej. CS150 wykonał niesamowitą pracę, redukując dudnienie.

Zmierzony poziom dźwięku:
45 mph 57 db
65 mph 65 db
75 mph 71 db

Jestem prawie pewien, że furgonetka jest teraz mniej hałaśliwa niż mój Subaru Forester. I wciąż muszę zainstalować Thinsulate na podsufitce i wszystkich drzwiach.

Teraz muszę zaplanować pływającą podłogę korkową z zamkiem zatrzaskowym do układania desek, aby zminimalizować odpady i uniknąć wyrównywania sąsiednich szwów. Będę musiał włożyć w to głowę.

Okej, oto dzisiejsze momenty Kodaka...
 

Attachments

Discussion starter · #32 ·
any luck on the temp readings :)....Thanks,Alan
Spróbowałem, ale temperatury były łagodne. Pracowałem z otwartymi drzwiami i bryzą wpadającą do drzwi przesuwnych i wychodzącą z tyłu.

Strzelanie do nieosłoniętego panelu na drzwiach przesuwnych (gdzie znajduje się okno w furgonetkach tak wyposażonych) w południe, skierowane na południe, pokazało 101 stopni F, a strzelanie do paneli pokrytych Thinsulate (jedna warstwa CS150) po tej samej stronie zarejestrowało się w połowie lat 80. Ale tak samo było w przypadku metalowej ramy, która nie była wystawiona na bezpośrednie działanie promieni słonecznych. Ta temperatura była nieco wyższa niż temperatura otoczenia. Przypuszczam, że tego powinienem się spodziewać, że izolacja nie pozwala na nagrzewanie. Jeśli tak, to super!

Próbuję opracować metodę pobierania odczytów, które zwrócą rozstrzygające dane. Muszę tylko opracować parametry, które pokażą przydatne wyniki.
 
T- Po odrobieniu wszystkich zadań domowych i wykonaniu świetnej roboty, czy uważasz, że jest coś prawdy w poniższym linku R-38?
...czy może jestem wprowadzany w błąd, będąc ocenianym na 80 stopni?
http://www.transitaccessories.com/insulation.php
 
  • Like
Reactions: DaveJ
Skontaktowałem się z tymi ludźmi w sprawie roszczenia R-38 i oni po prostu powtarzają to, co powiedział im ich dostawca, nie ma możliwości uzyskania R-38 w 3/8". To zbyt piękne, żeby było prawdziwe. Zaoszczędź swoje pieniądze.
 
Discussion starter · #35 · (Edited)
T- po odrobieniu wszystkich zadań domowych i wykonaniu świetnej roboty, czy uważasz, że w poniższym linku R-38 jest jakaś prawda? ...a może wprowadzono mnie w błąd, oceniając na 80 stopniach?
http://www.transitaccessories.com/insulation.php
Cóż, nie widzę żadnego odniesienia do danych potwierdzających to twierdzenie. Przypomina mi to nieco twierdzenia o izolacji pokrytej folią o wysokich wartościach R. Po przeczytaniu drobnego druku na tych produktach okazuje się, że test, który dał wynik, polegał na zainstalowaniu go między dwoma krokwiami 2x6 z minimalną ilością przestrzeni powietrznej (4"?), nieosiągalną w instalacji w samochodzie dostawczym. Bez tej przestrzeni powietrznej ich roszczenia R-5 spadają do R-1.

Umieścili to odniesienie do 80 stopni w opisie tego produktu z jakiegoś powodu. Jaki by nie był ten powód, nie został dalej wyjaśniony.

Kolejnym problemem, jaki mam z ich twierdzeniem, jest fakt, że nie zakrywają żeber niczym. Mimo to widziałem zdjęcia czyjejś konstrukcji, być może Antoine'a, zimnego poranka z kondensacją na zewnątrz furgonetki, z wyjątkiem miejsc, w których przymocowane są żebra. Tak, oto zdjęcie ze strony [URL="http://faroutride.com/thinsulate-installation/”]FarOutVan[/URL].

Image


Ciepło z ciepłego powietrza wewnątrz było przewodzone z furgonetki przez metalowe żebra do paneli zewnętrznych. Tylko miejsca z kondensacją reprezentują części izolowane. W oparciu o to, co odkrył Antoine, moja konstrukcja zakryje wszystkie odsłonięte żebra jedną warstwą CS150 lub przynajmniej jakimś materiałem lub dywanem do użytku wewnątrz i na zewnątrz, aby umieścić coś, co zapobiega lub spowalnia przewodzenie ciepła przez metal między powietrzem w przestrzeni mieszkalnej a panelami na zewnątrz.

Oczywiście, furgonetki chłodnicze można stworzyć, natryskując wystarczająco grubą piankę, a z agregatami chłodniczymi mogą utrzymywać temperatury poniżej zera. Wartość R dla nich może być dość wysoka, ale zakrywają każdą powierzchnię w przestrzeni ładunkowej. Czytałem o ludziach kupujących używane ciężarówki chłodnicze, aby przerobić je na kampery, którzy są zachwyceni wynikami. Ale zainstalowanie tego poziomu izolacji prawdopodobnie nie jest opłacalne dla zastosowania, które nie przynosi zysku wystarczającego do uzasadnienia wydatków.

Na koniec, jaką dodatkową korzyść R-38 oferowałoby komuś, kto nie używa klimatyzacji, w przypadku większości konstrukcji furgonetek? Potrzebujemy izolacji tylko po to, aby zapobiec podnoszeniu się temperatury wewnętrznej powyżej temperatury otoczenia przez ciepło z paneli zewnętrznych (i odwrotnie w zimnych środowiskach). W najlepszym razie, przy wentylacji za pomocą wentylatora, temperatura będzie mniej więcej taka sama jak pod drzewem w cieniu w upale. W zimnie wszystko, czego potrzeba, to zatrzymanie ciepła wewnątrz, aby zminimalizować użycie wybranego źródła ciepła. R-5 może być rozsądną wartością, do której należy dążyć w klimacie umiarkowanym. Wyższe poziomy to dodatek lub konieczność dla wielu zimowych kempingów w tych miejscach, gdzie może to być bardziej przydatne.

Nie mówię, że to twierdzenie jest kłamstwem, ale też nie jest całą prawdą. To śmiałe stwierdzenie i jestem na tyle podejrzliwy, że chcę wiedzieć więcej o szczegółach testów, które określiły tę liczbę, zanim wydam na to tego rodzaju pieniądze.

Dążę do uzyskania R-8 w ścianach i R-10 w suficie za około 320,00 $. Obejmuje to Thinsulate CS150 (375 stóp kwadratowych) z kosztami wysyłki (210,00 $), 3 panele 3/4" R-Max (45,00 $) i 2 panele 1" R-Max (40,00 $), plus 2 puszki kleju w sprayu 3M 90 (25,00 $).

Nie wiem, czy to odpowiada na pytanie, ale tak bym na to patrzył. To brzmi bardziej tak, jakby sprzedawca źle zrozumiał po tym, jak powiedziano mu, że zapewni R-3,8 i błędnie zacytował to jako R-38.
 
Dzisiaj spaliłem trochę czasu, żeby go nie stracić. Zainstalowałem trochę R-Max i zrobiłem zdjęcie zmiany okablowania światła ładunkowego.

R-Max wszedł dobrze, w tym momencie dopasowany na wcisk. Po przejechaniu pięćdziesięciu mil nie było słychać żadnego pisku. Gdyby to się zmieniło, mam plan awaryjny.

Podczas jazdy byłem zdumiony, jak bardzo jest ciszej. CS150 wykonał niesamowitą pracę, redukując dudnienie.

Zmierzony poziom dźwięku:
45 mph 57 db
65 mph 65 db
75 mph 71 db

Jestem prawie pewien, że furgon jest teraz mniej hałaśliwy niż mój Subaru Forester. I wciąż muszę zainstalować podsufitkę kabiny i wszystkie drzwi, aby zainstalować Thinsulate.

Teraz zaplanować korkową podłogę pływającą z zatrzaskiem do układania desek, aby zminimalizować straty i uniknąć wyrównywania sąsiednich szwów. Będę musiał założyć czapkę myślenia.

Okej, oto dzisiejsze momenty Kodaka ...
Czy mogłeś zmieścić jeszcze jedną lub dwie warstwy CS-150 przed założeniem R-MAX? ... Dzięki
 
Discussion starter · #37 · (Edited)
czy mógłbyś zmieścić jeszcze jedną lub dwie warstwy CS-150, zanim założyłeś R-MAX?...Dzięki
Prawdopodobnie mógłbym zmieścić jeszcze trzy lub cztery warstwy w wielu z tych przestrzeni. Niektóre z wnęk są dość głębokie. Przyjmij 10 mm (0,41 cala) i R-1,7 na warstwę i zmierz dostępną głębokość, powiedzmy, do deski obejmującej wnękę. Zrobiłem to w ten sposób, aby R-Max umieścił izolator między żebrami a przestrzenią powietrzną, eliminując problem wspomniany wcześniej, który odkrył Antoine.

Biorąc pod uwagę, jak wiele osób jest całkiem zadowolonych z jednej warstwy SM600L, przekraczanie trzech lub więcej warstw CS150 może być przesadą. Chyba że planowana jest jednostka klimatyzacji lub inne czynniki uzasadniają wyższą wartość R.

Jeśli celem jest tłumienie akustyczne, umieszczenie warstwy lub dwóch w drzwiach i innych miejscach, których jeszcze nie zrobiłem, może przynieść mniej hałasu bez dalszego warstwowania w obszarach już pokrytych.

Powinno to dostarczyć podstawowych danych do planowania.
 
Prawdopodobnie mógłbym zmieścić kolejne trzy lub cztery warstwy w wielu z tych przestrzeni. Niektóre z wnęk są dość głębokie. Przyjmijmy 10 mm (0,41 cala) i R-1,7 na warstwę i zmierzmy dostępną głębokość, powiedzmy, do deski obejmującej wnękę. Zrobiłem to w ten sposób, aby R-Max umieścił izolator między żebrami a przestrzenią powietrzną, eliminując problem wspomniany wcześniej, który odkrył Antoine.

Biorąc pod uwagę, jak wiele osób jest całkiem zadowolonych z jednej warstwy SM600L, użycie więcej niż trzech lub więcej warstw CS150 może być przesadą. Chyba że planowana jest klimatyzacja lub inne czynniki uzasadniają wyższą wartość R.

Jeśli celem jest tłumienie akustyczne, umieszczenie jednej lub dwóch warstw w drzwiach i innych miejscach, których jeszcze nie zrobiłem, może przynieść mniej hałasu bez dalszego warstwowania w obszarach już pokrytych.

Powinno to dostarczyć podstawowych danych do planowania.
T- Więc jeśli dobrze rozumiem, dla danej pustki, która ma być izolowana do pełnego potencjału w odniesieniu do wartości R, CS150 jest lepszy od SML600, gdy weźmie się pod uwagę jego zdolność do wielowarstwowości w tej samej pustce? Będąc tańszym za stopę kwadratową, jest również lepszą wartością za stopę kwadratową, biorąc pod uwagę dwie podobne wartości R? Czyli już zrobiłeś instalację? Zakładając, że jest to na zimno, jakie źródło ciepła/ogrzewania uruchamiasz? Musiałem to przegapić.
 
Discussion starter · #39 ·
T- Więc jeśli dobrze rozumiem, dla danej pustki, która ma być izolowana do pełnego potencjału w stosunku do wartości R, CS150 jest lepszy od SML600, gdy weźmie się pod uwagę jego zdolność do wielowarstwowości w tej samej pustce? Biorąc pod uwagę, że jest tańszy za stopę kwadratową, jest również lepszą wartością za stopę kwadratową, biorąc pod uwagę dwie podobne wartości R? Więc już dokonałeś instalacji? Zakładając, że jest to na zimno, jakie źródło ciepła/ogrzewania uruchamiasz? Musiałem to przegapić.
Z opublikowanych specyfikacji dla CS150 wynika, że ​​może mieć wyższą wartość R w zależności od grubości. Nie udało mi się znaleźć karty danych 3M, ale wszyscy sprzedawcy odwołują się do R-1,67 lub 1,7 dla grubości 10 mm. Wskazuje to, że 3 warstwy CS150 zapewniają taką samą wartość R jak SM600L przy 3/4 grubości.Możliwość instalacji w sekcjach 10 mm zapewnia pewną elastyczność, której nie zapewnia użycie jednej grubszej warstwy w cienkich przestrzeniach. Kompresja jakiegokolwiek izolatora zmniejszy jego skuteczność. Dla mnie całkowity koszt przy użyciu CS150 był kluczowym czynnikiem przy jego wyborze, ze świadomością, że zajmie to kilka minut więcej, aby go pociąć i zainstalować jako warstwy. Ten aspekt nie był dla mnie dużym problemem. Wszystko wydaje się trwać dłużej niż się spodziewam. ha haKolejną rzeczą w mojej instalacji jest to, że między folią R-Max a Thinsulate znajduje się przestrzeń powietrzna o kilku calach, co pozwala tej barierze promieniowania na przestrzeń potrzebną do odbijania ciepła promieniowania. Dlatego celowo nie wypełniłem pustej przestrzeni warstwami Thinsulate.Zakończyłem większość instalacji izolacji (powiedz to dziesięć razy szybko) i wciąż muszę wykonać dwa tylne panele sufitowe (czekam do po zainstalowaniu wentylatora); oraz panel na drzwiach przesuwnych (próbuję zdecydować, czy chcę tam umieścić okno). Planuję również umieścić CS150 wewnątrz pięciu drzwi i nad kabiną. Zatem jeszcze nie skończone i spodziewam się uzyskać nieco większą kontrolę nad ciepłem i tłumieniem dźwięku dzięki tym wysiłkom.Będąc w Teksasie, moim głównym zmartwieniem jest zapobieganie nagrzewaniu się od słońca świecącego na metalową furgonetkę w cieplejszych miesiącach. Ogrzewanie furgonetki jest drugorzędne, ale bardziej skłaniam się ku rozwiązaniu Ortona w postaci podgrzewanego koca 12 V i wysokiej jakości śpiwora.Jest wiele do opracowania w bardziej kompleksowym planie dla całej elektrycznej strony projektu, który może obejmować panele słoneczne, akumulatory domowe, płytę indukcyjną, ogrzewanie i inne obciążenia. Buduję swój dom, aby mieć łatwy dostęp do obszarów, w których mogę poprowadzić przewody i okablowanie.Moim początkowym celem jest stworzenie furgonetki, która może przewozić mój rower górski, sprzęt i narzędzia na pokładzie, co pozwoli mi łatwo złapać przejażdżkę po pracy lub pojechać na inne pobliskie szlaki (w promieniu 100 mil) i obozować na noc, aby móc jeździć rano, zanim letnie słońce będzie prażyć. Będzie również używany na wakacjach MTB i non-MTB. Miło jest mieć możliwość kempingu w ukryciu po drodze i/lub korzystania z parku kempingowego w miejscu docelowym. Ten projekt z czasem rozwinie się w wyższe poziomy samowystarczalności i samowystarczalności. Mój harmonogram zawsze miał trwać co najmniej rok lub dwa. To dzieli koszty w czasie i pozwala mi dowiedzieć się więcej o tym, co zrobili inni i opracować to, co będzie dla mnie działać.
 
Będąc w Teksasie, moim głównym zmartwieniem jest zapobieganie nagrzewaniu się od słońca świecącego na metalową furgonetkę w cieplejszych miesiącach. Ogrzewanie furgonetki jest drugorzędne, ale bardziej skłaniam się ku rozwiązaniu Ortona w postaci podgrzewanego koca 12 V i wysokiej jakości śpiwora.
Podgrzewana podkładka 12 V, a nie podgrzewany koc. Marka Electro-Warmth.

Podgrzewana podkładka działa, ale ma zalety i wady. Twoje ciało jest ciepłe w podkładce do spania, ale głowa jest poza śpiworem i robi się zimno. Kominiarka rozwiązała ten problem, jeśli nie przeszkadza ci wygląd idioty. Wstawanie w zimnej furgonetce nie jest przyjemne. Mam opcję zdalnego uruchamiania, która pozwala na uruchomienie silnika przed wstaniem z łóżka, aby ogrzać wnętrze furgonetki. Nie wiem, jak dobrze podkładka sprawdziłaby się w bardzo zimnych warunkach. Nie próbowałem tego. Podgrzewana podkładka jest bardzo dyskretna, ponieważ jest cicha, a lodówka pracuje mniej w zimnej furgonetce.

Następnym eksperymentem będzie użycie izolowanych zasłon po każdej stronie platformy łóżka, aby spróbować zatrzymać część ciepła z podgrzewanej podkładki i ciepła ciała. Myślę, że zadziała, ale zobaczymy. Przestrzeń do spania między platformą łóżka a sufitem oraz po każdej stronie łóżka będzie izolowana.
 
21 - 40 of 236 Posts