Mijn SYNC OEM-microfoon is op zijn best onregelmatig. Ik kan de vermelde locatie nergens vinden. Kan iemand me de goede richting wijzen om hem te vinden, voordat ik dingen uit elkaar haal? 2018 350 XLT stationwagen.
Bedankt voor de "aanwijzing" in de goede richting!Laag dak microfoon, 2018 XLT wagon:
View attachment 137609
Midden dak microfoon, 2015 XLT Wagon:
View attachment 137610
Tips om de clips niet te breken?De clips braken toen ik de hoes op de MR naar beneden trok. Voor veel minder dan de $130 om hem te vervangen, heb ik gewoon twee zeskantbouten geplaatst die er fatsoenlijk uitzien en handiger zijn dan het gedoe met de clips.
View attachment 137908
Op mijn Alpine had ik de optie om de ingebouwde Alpine-microfoon, de meegeleverde microfoon of de OEM-microfoon te gebruiken. Ik gebruik de OEM.Ik wil de inzet verhogen. Heeft iemand de Sync-module fysiek gelokaliseerd? Staat de Gen I-eenheid achter het dashboardkastje zoals aangegeven in de elektrische handleiding? (Ik heb een 2017 350HD) of voor Gen II en III tonen ze het in het radio dashboardgedeelte. De microfoon wordt getoond als een afgeschermde kabel die via verschillende connectoren naar de SYNC-module loopt. Ik wil de microfoondraden aftappen en kijken of de OEM-microfoon werkt met mijn aftermarket radio-eenheid.
Hoi,Ik heb een van deze in mijn Android-hoofdeenheid bedraad:
View attachment 137930
Ik heb de mijne opengemaakt en de microfoonaansluiting zat los. Ik heb het lipje gebogen en het weer stevig vastgeklikt. Hopelijk heeft dat mijn microfoonproblemen opgelost.Ik probeerde mijn oortje werkend te krijgen met Android Auto, maar belandde met een paar telefoontjes naar mensen via de cabine-microfoon, waarvan ik verwachtte dat het slecht zou zijn, zoals alle cabine-microfoons lijken te zijn. Met een lege laadruimte (helemaal geen vloer) was het weggeruis natuurlijk erg luid, maar de twee mensen die ik vroeg, zeiden dat ze helemaal geen achtergrondgeluid konden horen en dat ik duidelijk overkwam. Ik was verrast, maar nu gebruik ik de oortelefoon niet meer, omdat de microfoon zo goed lijkt te werken. 2020 MY. Hebben jullie problemen met de microfoon?
Geen slecht idee. Ik zou echter graag de OEM-locatie gebruiken, omdat deze beter zou werken om te communiceren vanuit een staande positie of de passagiersstoel. Ik heb ook redelijk veel geluk gehad met OEM Ford Mics in alle andere voertuigen die ik heb gereden. Het lijkt erop dat ze een redelijke ruisonderdrukking hebben en redelijk omnidirectioneel zijn.Een van de ongebruikte schakelposities, gebruikt Mic. die werd geleverd met de Kenwood head unit. Een nauwsluitend gat geboord, wat smeltlijm gebruikt om het op zijn plaats te zetten. (Aan de achterkant zodat je de lijm niet ziet) Voordeel: je hoeft geen draad door het dashboard omhoog de A-stijl in, achter de hemelbekleding. View attachment 144395
Ik ook. Dat is waar ik naar vraag. Het lijkt erop dat de bedrading er is, het ontbreekt alleen aan de microfoon. De stekker is leeg en ik hoop dat als ik een onderdeelnummer voor de OEM-microfoon kan krijgen, deze er gewoon in kan steken en ik hem aan mijn aftermarket stereosysteem kan toevoegen.Ik ben het ermee eens dat de voorraadlocatie beter is, ik heb een basis bestelwagen dus geen bestaande bedrading.