Update Uiteindelijk heb ik een 60 ampère opbouwbeveiliging aan de linkerkant van de bestuurdersstoel van de transit gebruikt. Ik heb de Orion-ingangsstroomsterkte verlaagd tot 48 ampère. Dat geeft me een veiligheidsmarge van 20% tussen de ingangsstroomsterkte en de zekering-blaasstroomsterkte. Ik heb de plusdraad van mijn lithium-huisbank aangesloten op de opbouwbeveiliging en vervolgens op de 60A CCP1-aansluiting op de bestuurdersstoel. Ik heb de min-draad rechtstreeks aangesloten op de startaccu van de transit en vervolgens het bedradingsschema hieronder gevolgd om al het andere aan te sluiten. Tot nu toe, na ongeveer een week testen, werkt alles prima! Bedankt voor de hulp allemaal : ). Speciale dank aan armcc die de 48 ampère route heeft voorgesteld. Hé! Ik ontvang deze week de nieuwe Victron Orion XS 50A DC-DC-lader en ik heb een paar vragen over hoe ik deze correct kan installeren met behulp van Ford's CCP1. Explorist.life heeft een nieuwe kit op hun website vermeld met het volgende bedradingsschema dat een 60A opbouwbeveiliging in de buurt van de startaccu van de bestelwagen laat zien. Mijn zorg is dat de 60A opbouwbeveiliging dezelfde ampèrage heeft als het CCP1-aansluitpunt (ook een 60 zekering). Kortom, ik wil voorkomen dat ik ooit de bestuurdersstoel en de startaccu hoef te verwijderen als mijn B2B-ladercircuit een zekering blaast. Ik heb gezocht naar een 55A DC-beveiliging, maar ik kan er geen vinden. Ik ben benieuwd hoe anderen CCP1 hebben gezekerd voor een B2B-lader in het bereik van 50-60A. Bedankt voor je gedachten : )