Ik dacht dat ik een eenvoudige lijst zou vinden die enigszins leek op een diagram van een onderdelenlijst op een site als RockAuto.
Michaels advies is spot on, er zijn veel Forscan discussies zowel in dit Forum als elders die je kunt verkennen en beetje bij beetje kunt leren.Forscan alleen voor monteurs, Eén fout en uw bus kan nooit meer lopen. Er zijn een aantal eerdere transit forum threads die uitleggen hoe je het moet gebruiken.
Jaar is een 23Wat is het bouwjaar van uw bestelwagen? Bestelwagens van na '20 hebben andere opties dan voorgaande jaren.
De As Built-secties in Forscan zijn de coderingsgebieden die niet eenvoudig te begrijpen zijn.
Dit is wanneer aangesloten op een 2015, de andere secties hebben meer begrijpelijke beschrijvingen.
View attachment 188685
Ja, ik heb overal gezocht naar de donkere modus van de politie. Ik zal dit opnieuw proberen om te zien wat ik kan vindenIk heb het laatst gedaan voor de donkere modus/stilte van de politie en de start/stop uitgeschakeld. Je moet op het op twee na onderste vierkant van de computerchip klikken. Eenmaal daar, zoals @asdrew zei, klik je op de hoofdmap en niet op de as-built. Vanaf daar moet je markeren wat je wilt veranderen, linksonder op wijzigingen aanbrengen klikken, het vraagt of je dat wilt, dan klik je op laden naast de wijziging, dan moet je de sleutel uitzetten en weer aanzetten.
Bekijk een YouTube-video van F150-mensen.
Bedankt voor deze instructies.Ik heb FORScan twee weken geleden voor het eerst gebruikt om de lichten/claxon uit te schakelen bij het vergrendelen/ontgrendelen van mijn 2022 Transit-deuren tijdens het kamperen. Ik ben blij met de wijzigingen. Ik kan niet veel helpen met FORScan, aangezien dit mijn eerste keer was dat ik het gebruikte. Als het iemand helpt, hier zijn mijn aantekeningen:
FORScan > Configuratie en programmering (computerchip-icoon)
IPC-moduleconfiguratie > Silent Mode Police Telltale > Inschakelen
IPC-moduleconfiguratie > Silent Mode Control Function > Inschakelen
Nu met stuurwielbediening:
Pijl omlaag naar Instellingen > Voertuiginstellingen > Silent Mode > Aan/Uit
Als de Silent Mode aan staat, gaan er geen buitenverlichting, claxon of dashboardverlichting aan bij het vergrendelen/ontgrendelen met de sleutelhanger, behalve het 12-inch dashboardscherm.