Ford Transit USA Forum banner

Gezocht: Transit OEM Matte Black Wheel (Potentiële Groepsaankoop?!?)

1 reading
1.7K views 36 replies 10 participants last post by  Smasha  
#1 ·
$1.00

Check price

Whitefish, Montana

Ik wil ofwel een enkele matzwarte velg kopen voor een reservewiel, ofwel contact leggen met 3 andere forumleden om een groepsaankoop te doen voor een set, waarna we de verzending/afhaling kunnen regelen. Ik zet ons graag allemaal in een groep en stel ons voor, en jullie kunnen ervoor zorgen dat ik te vertrouwen ben.

Ik ben gevestigd in Whitefish, Montana (35 minuten van Glacier National Park als je een roadtrip wilt maken, hier is ook geweldig skiën en fietsen) voor afhaling.

Bedankt en laat het me weten!

#2 ·
Ik ben op zoek naar een enkele matzwarte velg voor een reservewiel, of ik wil contact opnemen met 3 andere forumleden om een ​​groepsaankoop voor een set te doen, en dan kunnen we de verzending/ophaling regelen. Ik ben blij om ons allemaal in een groep te plaatsen en ons voor te stellen, en jullie kunnen ervoor zorgen dat ik op de hoogte ben.

Ik ben gevestigd in Whitefish, Montana (35 minuten van Glacier National Park als je een roadtrip wilt maken, geweldig skiën en fietsen hier ook) om op te halen.

Bedankt en laat het me weten!
Ik zou hierbij zijn! Ik zou het niet naar MT kunnen halen, maar we zouden de verzending regelen

#4 ·
Ik zou hierbij zijn! Ik zou het niet naar MT kunnen halen, maar we zouden de verzending regelen
Klinkt goed. Ik zou je alleen in rekening brengen wat ik voor verzending betaal en ik krijg er via mijn werk een beetje korting op.

Als we nog 2 mensen kunnen krijgen, zou ik het wel zien zitten om het ding met mijn lokale Ford-dealer te doen.

Welke maat wil je kopen?
16" OEM Matzwart

#8 ·
Ik wacht nog steeds op een busje, mensen. Op dit moment kan ik me niet vastleggen. Blijkbaar heeft de dealer een veiligheidsinspectie voor de verkoop gedaan en enkele problemen gevonden die gerepareerd moeten worden. Ook hebben ze de terugroepactie voor de banden nog niet uitgevoerd. Geen idee wanneer ik hem op dit moment krijg. Ik probeer nu al 529 dagen te kopen. Ik kom hier terug nadat de deal rond is. Als je 4 mensen hebt, ga dan door met de aankoop en wacht niet op mij.

#20 ·
Bekijk pirateship.com voor de kosten van verzendlabels - ik gebruik ze de hele tijd voor het verzenden van bulkartikelen zoals ski's. Enorme kortingen op USPS- en UPS-gronddiensten.

• Like
Reactions: Smasha
#21 ·
Heb je er nog 1 nodig? Ik heb gisteren mijn Transit Trail van Galpin Ford ontvangen. Stuur me de prijzen en kosten voor verzending naar CA. Ik doe waarschijnlijk mee met de groepsactie als je me nog nodig hebt.

Ik heb een paar Trail-wielen op eBay gevonden. Het enige verschil is dat er RTX staat in plaats van Ford. De prijs daarvoor is slechts ~ $ 200. Een ervan is $ 184,07

Mijn voorkeur gaat uit naar de officiële Ford-wielen. Laat me weten of je me nog nodig hebt voor de groepsactie en wat jullie doen met de verzending.

#22 ·
Heeft u er nog 1 nodig? Ik heb gisteren mijn Transit Trail van Galpin Ford ontvangen. Stuur me de prijzen en kosten voor verzending naar CA. Ik doe waarschijnlijk mee met de groepsverkoop als je me nog nodig hebt.

Ik heb een paar Trail-wielen gevonden op eBay. Het enige verschil is dat er RTX staat in plaats van Ford. De prijs daarvoor is slechts ~ $ 200. Een ervan is $ 184,07

Mijn voorkeur gaat uit naar de officiële Ford-wielen. Laat me weten of je me nog nodig hebt voor de groepsverkoop en wat jullie doen met de verzending.
De etc-wielen op eBay zijn geen "transit trail"-wielen. Het zijn een ander merk, ze zien er anders uit en ze hebben een andere breedte en wieloffset dan de trail-wielen van Ford.

Deze groepsverkoop is voor de normale transitwielen, die ook heel anders zijn dan je trailwielen.

#32 ·
Meestal hebben RWD-bestelwagens een wiel met 5 gaten en de AWD-bestelwagens hebben altijd een wiel met 6 gaten.

Sommige RWD-bestelwagens hebben echter ook een wiel met 6 gaten als u de "heavy duty" vooras heeft.

De afbeelding in de bovenstaande link is het smalle zwarte aluminium AWD-wiel met een offset van 101 mm (standaard).

PK4Z 1007-A is het Transit Trail-wiel en is anders en heeft een offset van 66 mm. Dat wiel wil je niet

#33 ·
Meestal hebben RWD-vans een wiel met 5 gaten, en de AWD-vans hebben altijd een wiel met 6 gaten.

Maar sommige RWD-vans hebben ook een wiel met 6 gaten als je de "heavy duty" vooras hebt.

De foto in de link hierboven is het smalle zwarte aluminium AWD-wiel met een offset van 101 mm (standaard).

PK4Z 1007-A is het transit trail wiel en is anders en heeft een offset van 66 mm. Dat wiel wil je niet
Ik geloof dat PK4Z1007C het transit trail wiel is.

En ja, de T350 wordt geleverd met een heavy duty vooras.

Dus zijn de AWD en T350 offset hetzelfde? (6x180 pitch)

#34 ·
De C en A zijn beide revisies van hetzelfde basisonderdeel/wiel. Geen verschillende versies

#35 ·
Nee, de meeste T350 RWD-bestelwagens hebben nog steeds maar 5-gaats wielen. De T350HD-bestelwagens zijn duallies die altijd 6-gaats wielen hebben, maar die zijn ook anders.

PK4Z1007C, PK4Z1007A zijn beide trailwielen.

de C en A zijn revisies van hetzelfde basisonderdeel/wiel. Geen verschillende versies
interessant. Dit heeft me altijd al verbaasd. Ik heb de heavy-duty vooras niet speciaal besteld, maar in plaats daarvan 9500 GVWR geselecteerd. Op de raamsticker staat dat de heavy-duty vooras was inbegrepen.

De mijne is SRW met 6 x 180 boutpatroon.

Weet u dan het juiste onderdeelnummer voor dit wiel en is het hetzelfde als bij de AWD?

Image

#36 ·
Ja, je hebt de 6-gaats "AWD" wielen.

m-1007k-t16mb
Dat is het onderdeelnummer voor een set van 4 wielen, dat is het punt van dit draadje (koop een set van 4 en verdeel ze over 4 mensen.

Bel Ford, ze hebben misschien losse wielen die je apart kunt kopen, maar ik ken het onderdeelnummer daarvoor niet. Kijk aan de binnenkant van je wielen, ik weet zeker dat het onderdeelnummer daar is gestempeld

• Like
Reactions: Smasha
#37 ·
Ja, je hebt de 6-gaats "AWD" wielen.

m-1007k-t16mb
Dat is het onderdeelnummer voor een set van 4 wielen, dat is het punt van deze thread (koop een set van 4 en verdeel ze over 4 personen.

bel Ford, ze hebben misschien losse wielen die je apart kunt kopen, maar ik ken het onderdeelnummer daarvoor niet. Kijk aan de binnenkant van je wielen, ik weet zeker dat het onderdeelnummer daar is gestempeld
Bedankt voor je hulp!